• ماوس انگشتي 10000 تومان خريد
  • ماوس گیم حرفه ای FPS GUN 38000 تومان خريد
  • ماوس Activex MX40 مشکي 10000 تومان خريد
  • ماوس گيم Venous PV420زرد مشکي 18000 تومان خريد
  • ماوس Ucom KM6455 مشکي 10000تومان خريد
  • شارژر همه کاره 10 سر موبایل و دستگاه‌های الکترونیکی 20000 تومان خريد

تبلیغات در سایت

تبلیغات در اینترنت, تبلیغات اینترنتی

در دهه اخیر جهان شاهد حضور فعال و پرفروغ رسانه ای نو و فراگیر بود. این رسانه نو مجموعه سایت هائی بودند كه به مدد شبكه گسترده اینترنت شروع به فعالیت نموده و به سرعت جایگاه خود را در میان رسانه هائی همچون تلویزیون، روزنامه، مجلات و ... پیدا كرده و روز به روز سهم بیشتری را در این میان به خود اختصاص می دهند.
رسانه های اینترنتی نسبت به سایر رسانه ها دارای مزایای گوناگونی هست ولی مهمترین این مزایا دو طرفه بودن آن می باشد. در رسانه هائی همچون تلویزیون و روزنامه اطلاعات بصورت یكطرفه به مخاطب عرضه می شود و هیچ گونه بازخوردی از آمار مخاطبین و یا نظرات ایشان وجود ندارد، حال آنكه در اینترنت ارتباط دوطرفه بوده و بصورت هوشمند برقرار می گردد.
حضور فعالان بخش تولید و بازرگانی در اینگونه سایتها نیز امروزه از اهمیت بسزائی برخوردار شده، چرا كه امكانات خاص اینترنت بعلاوه سایر خواص دیگر رسانه ها موجب گردیده است تا تبلیغات و یا هرگونه حضور در اینترنت تاثیر گذاری فوق العاده ای برای شركتها در برداشته باشد.
امید است شما نیز همچون سایر مدیران موفق که به امر تبلیغات موثر اهمیت به سزائی می دهند، با حضور در این رسانه، شاهد توسعه و شکوفائی هرچه بیشتر سازمان خود باشید.

نوشته شده توسط محمد در تاريخ یک شنبه 30 شهريور 1393برچسب:,

فولادشهر یا پولادشهر

  • بازديد: 279
  • دسته: ,

فولادشهر شهری است در شهرستان لنجان استان اصفهان ایران.

 این شهر در28 کیلومتری جنوب غربی اصفهان در محور ارتباطی اصفهان شهرکرد واقع شده‌است. این شهر با مساحتی بالغ بر ۷۷۰۰هکتار یکی از سه شهر جدید در اصفهان می‌باشد. فولادشهر در میان فاصله ارتفاعی ۱۶۲۰ تا ۱۸۰۰ متری از سطح دریا واقع شده‌است، این شهر تقریباً به شکل نیم دایره می‌باشد. اکثریت جمعیت فولادشهر را اقوام مختلف ایران تشکیل میدهند(لر،ترک،عرب،فارس،کرد و بختیاری و...)

این شهر از شمال به شهرستان فلاورجان، از جنوب به کارخانه ذوب آهن و اراضی شهرستان لنجان، وبه مرکز شهرستان زرین شهر از شرق به کوه نمتک و از غرب به رشته کوه پنجی محدود می‌باشد.

 

نوشته شده توسط محمد در تاريخ سه شنبه 25 شهريور 1393برچسب:,

دانلود My Talking Tom - نرم افزار گربه سخنگوی من + سکه بینهایت

  • بازديد: 356
  • دسته: game , ,

(93/6/11) تغییرات:

به روز رسانی به نسخه 1.8.4

بیشتر شما با شخصیت محبوب و معروف گربه سخنگویی به نام تام آشنا هستید، اکنون نسخه جدید این برنامه جالب برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است و بیش از ۵۰۰ میلیون بار دریافت شده و در بیش از ۱۴۰ کشور جهان دارای محبوبیت می باشد. این نسخه با نسخه های قبلی تغییراتی ایجاد شده برای مثال همین نام این برنامه به my talking tom تغییر کرده است، به تام گربه سخنگو غذا بدهید و با او بازی کنید. همچنین می توانید کلاه و عینک برای آن بگذارید. امکان تغییر ظاهر محل زندگی تام و همچنین لباس های او، امکان تغییر احساساست تام از قبیل خوب آلودگی، گرسنگی، 
امکان پرورش دادن تام، بازی با او، خواباندن او و غذا دادن به او، دریافت امتیاز و باز کردن ۵۰ مرحله جدید در بازی نمونه ای از ویژگی های این بنرامه جالی می باشد.

نوشته شده توسط محمد در تاريخ چهار شنبه 19 شهريور 1393برچسب:,

دانلود MX Player pro - نرم افزار موبایل برای پخش فیلم ها

(93/6/2) تغییرات:

به روز رسانی به نسخه 1.7.31

اگر به دنبال پلیری بسیار قوی و قدرتمند که بتواند فیلم های با کیفیت را اجرا کند شک نکنید که این برنامه یکی از بهترین پلیرهای قدرتمند می باشد که لذت تماشای فیلم با کیفیت بالا را به شما می دهد. با داشتن این پلیر برروی گوشی خود دیگر نیازی به هیچ پلیر دیگری ندارید، این پلیر قادر است فیلم های HD و FULL HD را به راحتی پخش کند. همچنین این پلیر به طور کامل از زیرنویس پشتیبانی می کند. از ویژگی های این برنامه می توان به امکان تنظیم شفافیت صفحه، پشتیبانی کامل از تمامی فرمت های زیرنویس، قابلیت چرخش خودکار صفحه نمایش، داشتن تم های مختلف و محیطی زیبا و کاربرپسند اشاره کرد. 

دانلود MX Player pro - نرم افزار موبایل پلیر قدرتمند برای پخش فیلم های با کیفیت
 

(93/7/1) تغییرات:

به روز رسانی به نسخه 1.7.32.nightly.20140910

نوشته شده توسط محمد در تاريخ چهار شنبه 19 شهريور 1393برچسب:,
Site Meter