در این مطلب سه نوع موس و کیبورد مختلف جهت انجام گیم با سه قیمت متفاوت رو معرفی می کنیم:

 

۱- قیمت نسبتا ارزان:

K270 300x225 پیشنهاد موس و کیبورد مناسب گیم

شاید بهترین ویژگی این صفحه کلید بی سیم بودنش باشه

 

صفحه‌کلید K270 ساخت کمپانی لاجیتک، از فن‌آوری ارتباط بی‌سیم با فرکانس ۲.۴GHz برای ارتباط با کامپیوتر استفاده می‌کند. طراحی K270 از نوع استاندارد بوده و از ۱۰۴ کلید اصلی به اضافه ۸ کلید کمکی بهره می‌برد. انرژی K270 توسط ۲ باتری قلمی آلکالاین از نوع AAA تامین می‌شود. باتری‌های K270 تا ۲۴ ماه به شما شارژدهی می‌کنند بنابراین شما تا ۲ سال از تعویض آن‌ها بی نیاز خواهید بود. علاوه بر این K270 از دکمه روشن و خاموش جهت صرفه جویی بیشتر در مصرف انرژی، نیز بهره می‌برد.

این صفحه کلید با قیمت بسیار خوب ۷۰ هزار تومان می تواند گزینه مناسبی برای گیمرها باشد.

M705 2 253x300 پیشنهاد موس و کیبورد مناسب گیم

 

موس M705 ساخت کمپانی لاجیتک  از فن‌آوری ارتباط بی‌سیم با فرکانس ۲.۴GHz برای ارتباط با کامپیوتر استفاده می‌کند.

همچنین مجهز به حسگر لیزری با دقت ۱۰۰۰dpi  و دارای ۲  عدد آلکالاین سایز AA با طول عمر تا ۳۶ ماه همراه با نمایشگر وضعیت باتری می باشد.

قیمت این محصول نیز در بازار در حدود ۱۲۰ هزار تومان می باشد.

 

۲-قیمت بالا:

razer blackwidow 2013 300x175 پیشنهاد موس و کیبورد مناسب گیم

دیگه توو تاریکی هم میشه راحت بازی کرد…..

 

صفحه کلید BLACKWIDOW T1 2013محصول کمپانی نام آشنای ریزر که یکی از معروف‌ترین و بهترین کمپانی‌هایی است که فقط سخت‌افزارهای حرفه‌ای مخصوص بازی‌ تولید می‌کند.

از مهمترین ویژگی های این محصول می توان به :

کلیدهای کاملا مکانیکی با نیروی فشار ۵۰ گرم

کلید با چراغ پس زمینه

کلیدهای قابل برنامه ریزی با قابلیت رکورد با سرعت بالا

حالت غیر فعال کردن کلیدهای ویندوز

۱۰ پروفایل نرم افزار قابل تغییر با سوییچ تغییر سرعت

۵ کلید جانبی

کابل با روکش فیبری

جک/پایه ورودی خروجی هدفن و میکروفن

قیمت این محصول در حدود ۴۰۰ هزار تومان می باشد.

G602 300x264 پیشنهاد موس و کیبورد مناسب گیم

عمر باتری این محصول فوق العاده است.

 

موس G602 ساخت کمپانی لاجیتک  می باشد. این ماوس که از تکنولوژی بی‌سیم بهره می‌برد دارای دو عدد باتری پرقدرت است که می‌توانند تا ۲۵۰ ساعت بازی و استفاده مداوم را پشتیبانی کنند.

G602 برای دستیابی به مدت زمان حیرت‌انگیز عملکرد ۲۵۰ ساعته، آن هم تنها با استفاده مداوم از دو باتری استاندارد AA  وعده داده شده است. همچنین این ماوس می‌تواند به منظور کاهش وزن، تنها با یک باتری کارکند، اما به همان اندازه نیز زمان شارژدهی هم کاهش می‌یابد.

همچنین به منظور حمل آسان‌تر، این ماوس دارای قابلیت جمع شدن به درون بدنه‌ی خود نیز می‌باشد. ماوس لاجیتک G602 از دستگیره‌های ضد لغزش و میکروسوئیچ‌های مکانیکی با طول عمر ارزیابی شده‌ی ۲۰ میلیون کلیک بهره می‌برد. دستورهای مکرر بازی‌ها می‌توانند به ۱۱ دکمه کنترل قابل برنامه‌ریزی این ماوس از طریق نرم‌افزار لاجیتک اختصاص داده شوند.

این موس پر قدرت با قیمت ۲۷۵ هزار تومان در بازار به فروش می رسد.

 

۳- قیمت نجومی:

razer deathstalker1 300x135 پیشنهاد موس و کیبورد مناسب گیم

تقریبا هم قیمت با یک کارت گرافیک قوی

 

اگر می خواهید گرانترین صفحه کلید موجود در بازار را بشناسید بی شک با نام DeathStalker Ultimate محصول شرکت ریزر برخورد خواهید کرد.

این کمپانی در اواسط سال ۲۰۱۳ هوشمندترین صفحه کلید ساخت خود را با نام دِث استاکِر آلتیمِیت معرفی کرد. این صفحه کلید دارای ۷۸ عدد کلید با چراغ پس زمینه سبز است که با فاصله و گوشه‌های گرد طراحی شده‌اند. کمپانی ریزر برای این صفحه کلید هوشمند یک تکیه‌گاه ثابت برای استراحت مچ دست نیز قرار داده که از خستگی دست در استفاده‌های طولانی مدت جلوگیری می‌کند.

واسط کاربری قابل تغییر یعنی اینکه شما می‌توانید هر کلید را برای انجام اعمال و دستورات خاصی تنظیم نمایید و با استفاده از نرم‌افزار Synapse 2.0 که اختصاصی کمپانی ریزر است تصاویر بر روی این کلیدها را به دلخواه تغییر دهید. این ویژگی علاوه بر اینکه کار با این کلیدها را برای شما آسان‌تر می‌کند، بر زیبایی صفحه کلید شما هم می‌افزاید.

از دیگر ویژگی‌های این صفحه کلید می‌توان به قابلیت آنتی گوستینگ اشاره کرد. این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد تا چند کلید را به صورت هم‌زمان فشار دهید و همه‌ی کلیدها سریع و به درستی کار کنند.

این محصول با قیمت بسیار گران ۸۹۰ هزار تومان در بازار موجود می باشد.

RzrNagaEpic 2 300x300 پیشنهاد موس و کیبورد مناسب گیم

اصلا شبیه موس نیست!!!

 

موس NAGA EPIC محصول شرکت ریزر یکی از بهترین موس های مخصوص گیم می باشد و در بسیاری از مسابقات بین المللی گیم از این نوع موس استفاده می شود.

زمان پاسخ‌گویی این موس در حد یک میلی ثانیه بوده و در ضمن قابلیت استفاده باسیم و بدون سیم را دارد.

 

موس‌گران قیمت RAZER می‌تواند حدود ۷۲ ساعت در صورت کارکرد معمولی و ۱۲ ساعت به طور مداوم بدون نیاز به سیم،  کار کرده و دارای سه پنل مختلف برای تنظیم حالت آرگونومیک، ۱۷ دکمه برای برنامه‌ریزی و دارای یک استند شارژ موس است.

قیمت این محصول نیز در حدود ۵۵۰ هزار تومان می باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: